من ۳۵هفته گفت۲۷۵۰
مال من ملا خونرسانیش کنه دارو و امپول استفاده میکنم. دکتر میکه هر چی مقوی میخپرم حذب خودم میشه جنین کم وزن میگیره. نمیدونم دیگه چیکار کنم مال من دیروز سنو دادم ۳۳هفته و ۶ روز 1500 بود. ب دکترم گفتم ی دارویی برا وزن بگو گفت چیری نیس.
من ۳۱ هفته و شش روز ۲۰۱۰ بود الان نمیدونم چقد شده🤣
۱۹۰۰ تا ۲۴۰۰
من ۲۱۰۰ بود
من ۳۲هفته رفتم سونو رشد ۲۲۷۲گرم بود
الانم باز سونو دارم
33هفته و2روز پسر من 2200بود
من ۳۴ رفتم ۲۳۰۰ بود تقریبا
۲۵۰۰ باشه یا حداقل ۲۳۰۰
من ۲۹ رفتم ۱۴۰۰ بود
من ۳۵هفته ۱۲۰۰
من ۳۴ هفته ۲روز رفتم ۲۵۰۰ بود
من ۳۳ هفتع رفتم ۱۷۰۰ بود☹️ کمع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.