قصد دخالت ندارم عزیزم ولی از روی عکس گل دخترت احساس میکنم یکمی پایینه تو صندلی غذاش؛باید زیرش بالش یا پتویی چیزی بذاری که رو میزش تسلط داشته باشه...
نوش جونت کوچولو😘
چ ظرف قشنگی
ابرا😍چه اسم قشنگی😍 منم قرار بود اگه دختر شد بزاریم ابرا که خدا نامی رو بهمون داد ولی ابرا رو همیشه دوس دارم😍🥲 خدا حفظش کنه واست گلم
نوش جونت قشنگم😍
نوش جونش✨😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.