صبحانه ی نور خونه🤍
اوتمیل موز+گردو🍌🌰

تصویر
۶ پاسخ

قصد دخالت ندارم عزیزم ولی از روی عکس گل دخترت احساس میکنم یکمی پایینه تو صندلی غذاش؛باید زیرش بالش یا پتویی چیزی بذاری که رو میزش تسلط داشته باشه...

نوش جونت کوچولو😘

چ ظرف قشنگی

ابرا😍چه اسم قشنگی😍 منم قرار بود اگه دختر شد بزاریم ابرا که خدا نامی رو بهمون داد ولی ابرا رو همیشه دوس دارم😍🥲 خدا حفظش کنه واست گلم

نوش جونت قشنگم😍

نوش جونش✨😍

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۸ ماهگی
مامان پــَنـاهـ🩷👧🏻 مامان پــَنـاهـ🩷👧🏻 ۱۱ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۹ ماهگی
مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱۷ ماهگی
مامان Liam jan🩵 مامان Liam jan🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱ سالگی