اینا بخاطر گرمیه
یا تو بارداری گرمی زیاد خوردی
یا شیر خودتو میدی گرمی خوردی
یکم عرق بید بزن به پنبه بشورش
پسر منم اینجوری میشد صبح ها با پنبه خیس پاک کن بعد اینو بزن ، دکتر بهم داد یه روزه خوب شد
گرمی نخور کسیم نزار بوسش کنه
چقدر کوچولو عکس واضح شو نمیفرستی
اگزما هست چیز مهمی نیست…..کرم ضد اگزما نوزادان رو از داروخانه بخر بزن یا بگو دکترت برات بنویسه
ماشالا چ سبیلایی داره 😍😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.