۴ پاسخ

شب اول تب کنترل کن نزار بیشتر از ۳۷ بشه

دوتاپا دوتا خوراکی ن استرس نداشته باش فقط موقع زدنش گریه میکنه اونم عادیه دیگه بعدش استامینوفن سرساعت بهش بدی میخوابه اذیت نمیشه

نه سرساعت پاراکید بده راحت میخوابه

دوتا پا دوتا خوراکی ن زیاد بازم بستگی ب بچه داره

سوال های مرتبط