شب اول تب کنترل کن نزار بیشتر از ۳۷ بشه
دوتاپا دوتا خوراکی ن استرس نداشته باش فقط موقع زدنش گریه میکنه اونم عادیه دیگه بعدش استامینوفن سرساعت بهش بدی میخوابه اذیت نمیشه
نه سرساعت پاراکید بده راحت میخوابه
دوتا پا دوتا خوراکی ن زیاد بازم بستگی ب بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.