۲ پاسخ

برا جلوگیری از لخته خونه هیچ ضرری نداره هم .من دکترم گفت هر وقت باردار شدی اصلا قبل اینکه بری دکتر شروع کن آسپرین بخور ..از روز اول ک فهمیدی بارداری

نمیدونم،ولی من جفتشو با هم استفاده میکردم،ولی فکر نکنم به هم ربطی داشته باشن،یکی واسه فشار یکی واسه مسمومیت بارداری
که از ۳۶ هفته آسپرین قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی