زنگ بزنم و حتما هم بزن
زندگیا خیلی سخت شده شلوغ شده انگار همه کار دارن و کسی وقت نداره هرکس سر گرم زندگی خودشه ولی آدما به همدیگه فکر میکنن فقط وقت گیر نمیاد دیگه
بنظرم زنگ نزن رفیق منم دقیقا عین رفیقته اونم بهونش اینه ک بچه داره وقت نمیکنه ولی کلا غرور گرفتش از وقتی ک ازدواج کرد اینطور شد قبلی ک بچه دار بشه اینطور شد الکی بچشو الان بهونه کرده منم شدم مث خودش وقتی میگه خبری ازت نیس میگم گیر زندگی و بچم وقت نمیکنم گور بابای همچین آدمایی طرف یکیو بخواد هزارتا راه هست ک سراغشو بگیره مگه ی زنگ یا پیام چقد زمان میبره
اره بابا وقتی انقد بیمعرفته همون بهتر نبینیش
منم اهل گوشی نیستم همه میدونن کم زنگ میزنم قبلن اینجوری نبودم از روزی که ازدواج کردم دور شدم از خانواده و دوست انگار تنها شدم این مدلی شدم متاسفانه خیلی دوس دارم زنگ برنم یهو همون احظه یه کاری پیش میاد یادم میره😁دوست صمیصم زایمان کردم نیومد یعنی همش میگفت جور کنم این هفته بیام دخترم شد۵ماهش یه روز برای کاری مجبور شدم خودم برم رفتم همه میگفتن نرو ولی رفتم هدیه هم برای دخترم خریده بود یه پلاک ون یکاد همه میدونن کم رنگ میزنم هم دلخور میشن هم نه ولی سعی دارم رو خودم کار کنم ولی بخدا مدام کار پیش میاد😁اگه دوستت ارزششو داره دوست خوبیه زنگ بزن من اصلا کینه ای نیستم
من ودوستمم دیدن هم نرفتیم😂
سال به سال هم همو نمیبینیم
گاهی فقط توی روبیکا چت میکنیم
زیاد سخت نگیر همه درگیر زندگین
منم دلم برا رفیقم تنگ میشه سه سال پیش برنامه تولدش و میچیدیم ک کی دعوت بشه کی نشه آخر دیدم استوری گذاشته تولد گرفته منو دعوت نکرده
جالب این جاست اون قهر کرده ن من
منم شمارشو پاک کردم از تو پیجم هم انداختمش بیرون چون فهمید باردارم حتی ی پیام نداد تبریک بگه منم همچین دوستی و انداختم دور با اینکه دلم براش تنگ میشه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.