۲ پاسخ

من قرص دوفاستون روازروز16پریودی میخورم
شماازین قرص راضی هستین؟؟

بخور فدات من از 15خوردم از 16هم خوردم

سوال های مرتبط

مادرغمگین،🖤🖤 مادرغمگین،🖤🖤 قصد بارداری