۳ پاسخ

خدارو شکر عالیه

اره خدا رو شکر خوبه شیر خوتو میدی
انجیر و بادام درختی استفاده کن شیرت خوب باشه هم برای بچه خوبه هم خودت

اره عزیزم مهم اینه سلامت باشه وزن اینا مهم نیست

سوال های مرتبط