۴ پاسخ

امپول پرژسترون بزنی اگه باردار باشی محافظش اگه نباشی پریود میشی.منفیه

آره منفیه

بله عزیزم بزن آمپولو
ان شاالله ماه بعد یه مثبت خوشگل میبینی

اره متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان بوبو مامان بوبو ۵ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری