ب نظرتون چند روز دیگه زایمان میکنم
سزارین؟

تصویر
۱۲ پاسخ

منو زده ۱۳ اردیبهشت فعلا ک هیچ خبری نیست

خوشبحالت عزیزم کی منم میشم ۳۴ هفته دیگه طاقت ندارم برا نی نی کوچولوم 😍🥹❤

طبق ان تی تاریخ رو وارد کردی یا طبق پریودی؟

یک ماه دیگه

چون سزارین ۳۸هفتس شما هم ۳الی ۴هفته موند به وقت زایمان سزارین ایشالا هرچی به مصلحتتون هست پیش بره سلامت بغل بگیری نی نیتو

من تاریخ تقریبا ۱۷ خرداد بوده.
دکترم گفته اول خرداد برم سونو بین ۵/۷/۹ خرداد تصمیم بگیریم کدوم روز برم

حدودا ده روز زودتر از تاریخی ک گهواره داده ، منم دقیقا با شمام

همون سروقتت ۱۶خرداد ماه اگه این تاریخ برا سزارین باشه اما اگه نباشه همون اولی خرداد ماه

عزیزم دکتر باید بهت نامه بده دیگه فدات شم
ما اینجا تاریخ زایمان شمارو از کجا بدونیم عشقم

۲۴ روز دیگ‌زایمان میکنی بسلامتی

فک کنم سزارین ۳۸ باشه برای منم دعا کن

دکتر نامه نداده بهت مگه

سوال های مرتبط