دستمال مرطوب چی خوبه برا نوزاد

۸ پاسخ

پینو خیلی خوبه..من مولفیکس استفاده کرذم براپسرم بعددوروز پاهاش دونه زد

من هم مولفیکس خریدم هم مای بیبی هم پینو. از بین همه اینا مولفیکس که برپایه آب بود خیلی خوب بود بقیه دست میزدم انگار کف داشت اول میشستم بعد استفاده میکردم

من پمپرز گرفتم ۹۹درصد آبه

هیچ عطر و بویی نداشته باشه کلا بر پایه اب باشه
روغن و اینا هم نباید داشته باشه
مارک پمپرز‌ خیلی خوبه 99درصد آب
مالوچسکا هم خوبه 98درصد آب

من اینو خریدم نمی‌دونم خوبه یانه خدا کنه خوب باشه

تصویر

بهتره زیاد از دستمال مرطوب استفاده نکنی عزیزم مگر در مواقع خیلی ضروری من از زمان نوزادی دخترم اصلا دستمال مرطوب استفاده نکردم فقط تو بیمارستان که بودیم یبار استفاده کردم بعد از اون کلا استفاده نکردم با پنبه و آب تمیز میکردم یا میشستمش

من مارک مای بیبی استفاده میکنم راضی ام

من مای بیبی استفاده میکنم اوکی بوده تو این بیست روز

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۸ ماهگی