۹ پاسخ

هاله اسدی رفتم
بد نبود

بیمارستان مهرگانم با تکمیلی رایگان میشد میرفتم خوب بود

دکتر اسدی
جهاد

من پیش هاله اسدی رفتم خیلی دقیق بود
جهاد ساختمان خضرا

محمودی تو جهاد

دکتر دلیلی

دکتر محمد حسین محمدی، فوق العادست
پارک نشاط ساختمان آراد طبقه ۱_

محمدی ساختمان آراد توی فردوسی

ساختمان پرشکان صدف اسم دکترش رو یادم نمیاد🫣

سوال های مرتبط