۱۱ پاسخ

تداخل خون بچه و مادر باعث ترشح بیلی روبین خون میشه که بهش میگن زردی
هیچ ربطی به خوراک و اینجور چیزا نداره
فقط باید تند تند شیر بخوره که جیش کنه زود از خون بیلی روبین خارج بشه

ربطی نداره بابا پسر من اصلا شیر خشک نخورد آغوزم خورد زردیم نگرفت اتفاقا آغوز خیلی مفیده

من کلا شیرخشک دادم شیر خودمو اصلا ب دخترم ندادم ی کوچولو زردی داشت ک زودم رفت

بخاطر اغوز که نیست اما بچه هرچی بیشتر شیر بخوره بیشتر دفع داره و احتمال زردی گرفتنش کمتره من طبق تجربم میگم بهترین راه اینه که گشنه باشی و زایمان کتی اون بچه هم گشنشه و خوب شیر میخوره

زردی ربطی به شیروغذا نداره بستگی به گروه خونی داره من مهرسام گروه خونیش مثل خودم بود زردی نگرفت

نمیدونم به شیرخشک ربط داره یا نه اما بله بچم شیرخشک میخورد و اصلا زردی نگرفت

خواهر منم بچش زردی داشت دکترش گفت سه روز کامل از شیر خودت بهش نده خوب میشه

من به پسرکوچیکم شیرخشک دادم وبازم زردی گرفت.گفتن خنکی بخورمثل عرق کاسنی وعرق بهارنارنج و....همه روخوردم خاکشیرخوردم بازم هردوتازردی گرفتن.اونی که مامان نی نی گفته درسته

عزیزم
من تو بیمارستان اصلا شیر نداشتم
خشک خشک بود به بچه شیر خشک ندادن گفتن تعهد بده منم فکر کردم برای بچه مضره بلاخره تا فردا دکتر بیاد بچه از گشنگی زردی گرفت گفت شیر خشک بدین بستری کنید.
بعدا پرستار گفت شیر خشک تو ایران کمه
بخشنامه وزارت بهداشت اینه که بچه ها رو شیر خشکی نکنید
اینطوری منو تو دردسر انداختن
آخر سر هم شیر خشکی شد
چون رفلاکس داشت

من شیر خودمو دادم به بچه ام زردیم نگرفت کلا

شیر آغوز یه عالمه خاصیت داره بخاطر زردی از بچه ات دریغ نکن

سوال های مرتبط

مامان عبدالرحمن مامان عبدالرحمن ۴ سالگی
مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 ۴ سالگی