۱۰ پاسخ

امیدوارم دوهفته دیگه جواب مثبت بگیری

انشاالله مثبتی عزیزم
منم انشاالله ماه دیگه میرم

سلام انشاالله که مثبت میشی
انتقال سخت بود انجام دادی ؟ من یکی دوماه دیگه انتقال دارم

خدا بخواد به گرید نیست ان شاالله به حق امام رضا دامنت سبز بشه چشمت و دلت روشن

گرید aنداشتی؟

نخود خیس کن نفخش بره بعد با قلم بزار قشنگ بپزه چن روز اول بخور عالیه

ان شاءالله بشی مادر چند قلوها

سلام استرس رو از خودت دور کن فکرای مثبت کن استراحت کن انشالله مثبت میشی

ب امید خدا مثبت میشی

ان شاءالله مثبت میشی؟چند تا انتقال دادی؟گرید چند بودن؟

سوال های مرتبط