دیوونم مگه پولای بچمو توبانک بزارم ؟ک هرروز بی ارزش تر بشه
براش سکه میگیرم
اصلا پول تو بانک نزار با این تورم تا اون بزرگ بشه پولاش هیچی نمیشه
تا پول دستت میاد سریع براش یه تیکه طلا یا سکه پارسیان چیزی بگیر
اما طلا بهتره
هیچ بانکی عزیزم بانک طلای خانه، طلا میگیریم میزاریم خونه براش بهترین کار
بخدا ک پس انداز نمیخوام بکنم ولی میخوام ی کارت واس روزانش داشته باشه خلاصه بچه مدیریت چیزایی که داره رو داشته باشه چرا همه فاز پس انداز گرفتن والا انقد وضع همه چی خرابه به پس انداز نمیشه رسید
مگه حساب میخوان؟ بنظر من احتیاجی نیست . پولاشم میدم طلا . تو حساب روز به روز بی ارزش تر میشه
حساب باز کنی که چی بشه؟؟ سوییس زندگی میکنی عزیزم؟😅😅از موقعی که سوال پرسیدی تا وقتی من جواب دادم دلار ۱۰۰ تومن رفته روش دلت خوشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.