مامانایی ک امپول ریه زدین چند روز بستری بودین؟

۱۵ پاسخ

یه روز

سلام من زدم چرا بستری نکردن

۲۴ ساعت

عزیزم دکترت کیه کجا بستری شدی؟
من یادمه سر پسرم امپول ریه زدم بستری نشدم که چجوری جریانش

مگه بخاطر امپول بستری میکنن؟

دو روز

دوساعت🥴

دو روز

۲ روز

۳ روز

چرا باید امپول ریه بزنی ؟

سه روز

من یک روز

من دو روز بستری شدم

من یه روز

سوال های مرتبط

مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد