۸ پاسخ

بله من زدممم

من ۳۵ هفته زدم

شما هفته تون بالاست، توی این هفته جنین ریه ش تکمیل شده، بعید می دونم تزریق کنند

من ۳۲ هفته زدم
احتمال زایمان زودرس دارین؟

من۳۱ هفتگی دوتا زدم ولی چون کیسه ابم سوراخ شده بود تو بیمارستان برام زدن که خطر رو کمتر کنند. ولی در حالت عادی فکر نکنم نیاز باشه

من ۲۸ هفته زدم

من‌واسه دوتادخترام زدم بزن حتما

من به دکترم گفتم
گفت اصلا نیاز نیست فعلا

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی