بله من زدممم
من ۳۵ هفته زدم
شما هفته تون بالاست، توی این هفته جنین ریه ش تکمیل شده، بعید می دونم تزریق کنند
من ۳۲ هفته زدم
احتمال زایمان زودرس دارین؟
من۳۱ هفتگی دوتا زدم ولی چون کیسه ابم سوراخ شده بود تو بیمارستان برام زدن که خطر رو کمتر کنند. ولی در حالت عادی فکر نکنم نیاز باشه
من ۲۸ هفته زدم
منواسه دوتادخترام زدم بزن حتما
من به دکترم گفتم
گفت اصلا نیاز نیست فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.