خانوما عدد بیتا ۹۸/۵ بود
سونوگرافی برم یا زوده؟؟؟

۵ پاسخ

من بدون هیچ تاخیری ۴۰۰ بود . سونو واژینال نشون داد

چند روز تأخیر داشتی؟

زوده هنوز

خیلی زوده

خیلی زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۲ سالگی