بگم حداقل ۵۰۰ بدیم؟؟؟؟
فامیل دوره
شاید چون تو عروسی تو اونا که پول دادن مادرشوهرت برداشته برای همین بدهی اونه
توام شاباش بده
ربطی به ترک و اینام نداره
مث عروسی ما توی حنای مردونه پول رو مادرشوهرم برداشت الان هرجا حنای مردونه دعوتمون کنن مادرشوهرم میده
خیلی زشته اگه ندین
طرف کا لگهغدختر یا پسر مجرد باشه و خونه باباش کادو نمیدم اما اگه ازدواج مرده یه خونواده جدا حساب میشن، بالاخره یه عقدی عروسی. تولدی هم اونا برا شما کادو گذاشتن. وقتی دعوت کردن و تدارک دیدن بهتره شماهم پول بزارید وگرنه که رو حساب خونواده فقط پدرو مادرا رو دعوت میکردن
راستی ما گ.ر.وه داریم تو ای.تا دوست داشتی لی.ت.ک بدن ع.ض.و بشی
والا به ما هم همیشه میگن هم مادرشوهرم هم مامان بابای خودم باهم که عروسی دعوت بشیم میگن شما هدیه ندید ما میدیم ولی من دلم آروم نمیشه خس خوبی نمیگیرم به هرحال ما الان سه نفر آدمیم بچم حتی اگه غذا هم نخوره میوه و شیرینی که میخوره درستش اینه حداقل یه مبلغی رو به عنوان پول شامپو هم شده بدیم هفته پیش عروسی بودیم ما یکو پونصد دادیم مامانم اینا جدا ۷ تومن دادن هرچند بعدش کلی دعوامون کردن🤣 ولی من بازم اگه جایی برم از طرف خودم هدیه میدم هرکسی یه جور طرز فکری داره به هر حال ولی منو همسرم خوشمون نمیاد دیت خالی بریم ترجیح میدم اصلا نرم اینجوری
شما یه خانواده جدا هستین زشته کادو ندی
خودش رسم خودشونو بهتر میدونه عزیزم
به نظر من شما الان خودتون خانواده جدایین بدین بهتره
ندادی هم میگن با عروسش اومد باهم دادن زشت نمیشه البته اگه مادرشوهرت مبلغ دریت و حسابی بزاره
🤭ماهم اینجوری هستیم چون شوهرم تک فرزنده هرجا میرم از طرف مادرشوهرم میده از طرف خودم مامانم
یه چیزی بدین بلاخره شمام میرین
نمیخواد بدی ولش کن
حداقل شاباش بده
زشته که.شما الان خودتون و شوهرت یه خانواده جدا حساب میشید
مادرشوهرت چقد ميده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.