اصلا متوجه نمیشی
نه عزیزم بخیه دردی نداره
من میترسیدم خیلی از کشیدن بخیه ولی وقتی رفتم بکشه دکترم اصلا نفهمیدم کی کشید درد نداره خیالت راحت
سلام عزیز اصلا درد نداره من که منتظر بودم دکتر بخیه رو بکشه دیدم نخ بخیه تو دستشه
نه فقط قلقلک میاد یکم
اصن نفهمیدم
اصلا
نه نداره یکم اولش قلقلک میاد خیلی کم قیچی کنه یکی برات گره شو آروم از کنار بکشه من اشتباه کردم رفتم دکتر ی عالم ویزیت گرفت ۸۰۰ هم واسه کشیدن همون یک نخ یک وخورده شد میدونستم خودم میکشیدم دوثانیه کار داره
نه نداره
نه اصلا
نه قشنگم
نه نداره اصن متوجه نمیشی
نه اصلا
من خودم ده روزگی تو خونه کشیدم .. خیلی راحت..
اصلا متوجه نمیشی
نه من خودم کشیدم
نه اصلا درد نداره
نه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.