کشیدن بخیه های سزارین دردداره یانه

۱۸ پاسخ

اصلا متوجه نمیشی

نه عزیزم بخیه دردی نداره

من میترسیدم خیلی از کشیدن بخیه ولی وقتی رفتم بکشه دکترم اصلا نفهمیدم کی کشید درد نداره خیالت راحت

سلام عزیز اصلا درد نداره من که منتظر بودم دکتر بخیه رو بکشه دیدم نخ بخیه تو دستشه

نه فقط قلقلک میاد یکم

اصن نفهمیدم

اصلا

نه نداره یکم اولش قلقلک میاد خیلی کم قیچی کنه یکی برات گره شو آروم از کنار بکشه من اشتباه کردم رفتم دکتر ی عالم ویزیت گرفت ۸۰۰ هم واسه کشیدن همون یک نخ یک وخورده شد میدونستم خودم می‌کشیدم دوثانیه کار داره

نه نداره

نه اصلا

نه قشنگم

نه نداره اصن متوجه نمیشی

نه اصلا

من خودم ده روزگی تو خونه کشیدم .. خیلی راحت..

اصلا متوجه نمیشی

نه من خودم کشیدم

نه اصلا درد نداره

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی
مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۶ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری