سونو واژینال اگه سرویکس کم باشه اشکالی نداره؟

۴ پاسخ

اگه کم باشه باید شیاف یا آمپول و استراحت اینا داشته باشی گاهی وقتا هم سرکلاژ میشی

چند بود عزیزم زیر 30نباید باشه

نه اشکال نداره

چرا اشکال داره استراحت و آمپول و شیاف و … می نویسن برای شما

سوال های مرتبط

مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری