۱۰ پاسخ

طبیعیه سپیده جونم بنیامین هم اضاف نکرده

دختر من از۱۸ماهگی استپ کرده دیگه موندم الان ی سالو دو ماهه وزنش ثابته

سلام خوبی عزیزم
ماشاالله بهش
چیا بهش میدیر
نیلا که تو یکسال یک کیلو
اینم هفته قبلی مریض شد نیم کیلو کم کرد

پسر من که خیلی وقته استپ کرده

خوبه دیگه اگه همینجوری اضافه می‌کرد اصاقه بود الان تعدیل شده تو یه سال نباید ۲ ۳ کیلو بیشتر اضافه کنه

چی دادی بهش اضافه کرد ؟

خب تو اون 6 ماه ماشاله خیلی اضافه کرده. وقتی وزنش خوبه جای نگرانی نداره که. پسر من از 2 سالگی هیچی اضافه نکرده گاهی برعکس رفته کم کرده دوباره برگشته سر جاش

مگه میشه اینهمه اضافه کنه چیکارکردی عزیزم چی دادی؟؟ من دخترم ۷ماهه استپه

عادی هست تو این سن ها پسر من شیش ماه استپ داشت

وزن بچت خوبه؟

سوال های مرتبط