خانما عفونت شدید گرفتم نمیدونم چیکار کنم دکتر بهم قرص و پماد داد

۵ پاسخ

نمیدونم ینی چی😕😕 دکترت بهت دارو داده دیگه استفاده میکنی خوب میشی، با ژل شستشو‌ام خودتو بشور

عزیزم اول که مایعات زباد بخور
مرتب برو حمام و هر شب قبل خواب هم ژل شستشو بشور
توالت فرنگی اگر میری شیر دستشویی و توالت رو بگو هر روز برات بشورن
و لباست رو مرتب عوض کن
داروهات هم استفاده کن

دارو استفاده کن عفونتت رفع میشه من قبل بارداری داشتم با دارو رفع شد .معاینه واژینال کرد که گفت عفونت دارید؟

رعایت میکردی خب مراقبتتت🗿

واییی منم در حدی عفونت گرفتم ک با ی بار رابطه همسرمم از من گرفته🤦‍♀️

سوال های مرتبط