۱۷ پاسخ

من بغل یخچال قایم میشم

منم وقتی شبا میخوابه خوراکی مورد علاقمو میخورم😄فک میکردم تنهام

انقدر میچسبه این قایمکیاااااا مخصوصا اخراش میرسه ها یهو صدای پا میشنوی همرو مشت میکنی یهو میریزی دهنت میخوری اخ اخ لامصب خیییییلی خوشمزه میشه😂

عاشق این پفک هام

من حتی دسشوییم برم میان😩

منم میرم پشت اپن تا میبینم داره میاد هولش میدم تو کابینت که نبیه🤣🤣🤣🤣

ولی من نمیتونم قایمکی بخورم ☹️
هرکار کنم میاین 😂

منم دیشب با اجیم نشستیم قایمکی بچه هام لواشک میخوردیم آخرم فهمیدن دخلشو اوردن🤣🤣🤣

رو دل نکنی مادر😂😂😂

خدانکشتت

ولی من میارم جلو دخترم میخورم اون دست نمیزنه بهش🤣

من کلمو میکنم تو کابینت خرچ خرچ میخورم 🤭🤭

این حیاط خونتونه ؟
چه قشنگه
چرا من باید تو اپارتمان باشم 😅

این پفکا خیلی خوشمزه ان😍😍

از دماغت در نیارن صلوات

من به باباش میگم ببرتش بیرون خودم عشق بستنی هم اون قیفی میشینم میخورم وقتی نیس

منم یواشکی میریم رو ایوان کرانچی پنیری میخورم🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دخترم🫀 مامان دخترم🫀 ۳ سالگی
مامان پارسا👼 مامان پارسا👼 ۳ سالگی