۹ پاسخ

نه

من میدم عزیزم

از۱۸ماهگی دکتردخترمن گف منبعد روال دارو دادن اینجوریه ک دوماه میخوره ۳ماه استراحت حالا از دوسالگی ب بعد رو نمیدونم شایدم همینطوری ادامه داشته باشه

من قطره میدادم الان شربت گرفتم (ول بیبی)
دکترش گفت یک ماه در میان بده دوسداری
بنظرم لازمه بچه ها همه چیزو تکمیل مثه ما نمیخورن
مولتی بدبم بهتره

بردمش دکتر چکاب شد و طبق ازمایشش برای شربت مولتی زینک دار داد و اهن و کوالی فول چون کم خونی لب مرز بود
حالا تموم دارن میشن باید باز ببرمش ببینم دکتر چی میگه

آهنش کم بود دکتر آهن نوشت واسش

ببر دکتر احتمالا سانستول تجویز میکنه

دکتر ب من گفت تا دوسالگی بدم

ن من ك نميدم

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری