۶ پاسخ

هفته ۱ مرتبه نیم‌سی سی ویتامین د ۳ و شربت امگا ۳

من میدم ندم یک لقمه نمیخوره غذا

من چکاپ گرفتم دو سالگی قبلا ایمونیس میخورد ۲سی سی دکتر گفت ۵ سی سی بدم

نه نیاز نیست فقط آزمایش ببر چکاپ اگر چیزی کم باشه دکتر میگه

اره دخترم ازمایش داد.دکتر گف باید بخوره

نه دیگه

سوال های مرتبط

مامان جاناوتودلی🤰🏻 مامان جاناوتودلی🤰🏻 هفته هشتم بارداری