من داشتم خیلی خوب بود اصلا هیچی نفهمیدم
عمم گرفته بود و سزارین کرده بوده میگفت خیلی راضی بودم دردم کم میکرده
منم گرفتم راضی بود، دکترک اصلا موافق نبود و فقط اجازه داد خیلی کم استفاده کردم، ضرر شد، قیمش هم 3 و 700 بود.
من گرفتم راضی بودم
درد کمتر میشه
من از دکترم پرسیدم گف خیلی خوبه
من گرفتم خیللللللللللللی راضی بودم اصلا نیازی ب شیاف نبود اصلا درد نکشیدم بیمارستان بودم واقعا ارزش داشت
من با شیاف اوکی بودم نیازم نشد پمپ درد
من داشتم واقعا بی فایده بود هبچ تاثیری نداشت خیلی درد کشیدم اما دوتا شیاف گذاشتم سریع دردمو اروم کرد
اره سوال منم همینه ، خواهرشوهرم برا زایمانش گرفته میگه تاثیر نداشت برام سزارینی هم بودش
من داشتم راضی بودم بعد زایمان درد اونقد وحشتناکی نکشیدم.حالا نمیدونم مال پمپ درد بود یا شیاف ها.ولی در کل کنار هم خیلی خوب بود
پمپ دردم به یه سریا خیلی جوابه و تاثیر بیشتری داره برای یه سری شیاف تاثیر بیشتری داره
اونم دلبخواهی بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.