۴ پاسخ

من فرنی و حریره بادام رو دادم
از فردا پوره کدوحلوایی رو تا سه روز میدم برای تست حساسیت

من با اجازه دکترش بهش فرنی و سرلاک و لعاب برنج فعلا میدم
از ماه بعد سوپ و اینا

فعلا هیچی. میخوام بعد شیش ماهگی شروع کنم اونم با فرنی و حریره بادوم به همراه سرلاک همینا. هنوز زوده

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

سوال های مرتبط