مامان ها کیا از پمپ درد استفاده کردن راضی بودین؟؟

۳ پاسخ

من زایمان اولم گرفتم عالی بود

دوستام گرفته بودن خیلی راضی بودن
میگفتن حتی موقع راه رفتن هم درد نداشتن
من حتما میگیرم

من زایمان اولم استفاده کردم خیلی خوبه واقعادرد کم میکنه اگ کسی بتونه استفاده کنه عالیه

سوال های مرتبط