۳ پاسخ

پمپ چیه واسه چی استفاده میکنین؟

من سزارین بودم پمپ درد داشتم خیییییلی خوبه

فقط میتونم بگم خیلی خوب بود 🥺 دخترم یه سالشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌وپنجم بارداری