بله قیمت هرچیزی که فکرشو کنی به شدت بالا رفته
متاسفانه بله
از دیجی کالا یا ترب بخر ارزون تره هنوز رو۴۰۰/۵۰۰
من دیروز سایز ۲ را ۶۷۰ گرفتم 😑
من ۴۵۰گرفتم همین هفته پیش
من خودم 250گرفتم 22تایی ،دیروز از یه داروخونه پرسیدم گفت 142 تومن موندم این همه میگن گرون شده ارزون هم شده بود
من گرفتم نزدیک 300تومن یه ماه پیش
از داروخانه بخر
من دوتا خریدم یعنی بیشتر بخرم؟
اره دیگه ولی طرف ما فروشگاه سایز یک دو سه رو قیمت قدیم میده
۴۰تایی من پرسیدم ۴۸۰
منم ۴۶۰ میگیرم ۴۰ تاییش
تاریخ انقضا هم دارن؟
الان بعد یه هفته میشه دو میلیون
من دیروز گرفتم ۴۷۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.