۱۴ پاسخ

بله قیمت هرچیزی که فکرشو کنی به شدت بالا رفته

متاسفانه بله
از دیجی کالا یا ترب بخر ارزون تره هنوز رو۴۰۰/۵۰۰

من دیروز سایز ۲ را ۶۷۰ گرفتم 😑

من ۴۵۰گرفتم همین هفته پیش

من خودم 250گرفتم 22تایی ،دیروز از یه داروخونه پرسیدم گفت 142 تومن موندم این همه میگن گرون شده ارزون هم شده بود

من گرفتم نزدیک 300تومن یه ماه پیش

از داروخانه بخر

من دوتا خریدم یعنی بیشتر بخرم؟

اره دیگه ولی طرف ما فروشگاه سایز یک دو سه رو قیمت قدیم میده

۴۰تایی من پرسیدم ۴۸۰

منم ۴۶۰ میگیرم ۴۰ تاییش

تاریخ انقضا هم دارن؟

الان بعد یه هفته میشه دو میلیون

من دیروز گرفتم ۴۷۰

سوال های مرتبط

مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان ❤️حسنا و حلما❤️ مامان ❤️حسنا و حلما❤️ ۱۲ ماهگی