یک
دوتاشوگرفتم صفرخیلی کوچیکه زیاداستفاده نمیشه
من ۱بسته بزرگ ۱بسته کوچیک۱گرفتم
۱ عزیزم
یه بسته بیست تایی صفر خریدم بیمارستان یه هفته بستم ..... الان یک خریدم بزرگه 🫤
یه صفر گرفتم محض احتیاط
مولفیکس گرفتین؟
منتا سایز ۳گرفتم چون میگن گرونمیشه
هر سایز دوبسته ۸۰تایی
من یه بسته سایز ۱گرفتم یه بسته هم سایز ۲
سایز ۰ برای اوناییه که زود بدنیا میان و خیلی کوچولوئن
یک صفر واسه نوزادای نارسه
من ی بسته صفر گرفتم ۲تا یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.