شما مای بیبی سایز ۱ میگیرید یا صفر

۱۱ پاسخ

یک

دوتاشوگرفتم صفرخیلی کوچیکه زیاداستفاده نمیشه

من ۱بسته بزرگ ۱بسته کوچیک۱گرفتم

۱ عزیزم

یه بسته بیست تایی صفر خریدم بیمارستان یه هفته بستم ..... الان یک خریدم بزرگه 🫤

یه صفر گرفتم محض احتیاط

مولفیکس گرفتین؟

من‌تا سایز ۳گرفتم چون میگن گرون‌میشه
هر سایز دوبسته ۸۰تایی

من یه بسته سایز ۱گرفتم یه بسته هم سایز ۲
سایز ۰ برای اوناییه که زود بدنیا میان و خیلی کوچولوئن

یک صفر واسه نوزادای نارسه

من ی بسته صفر گرفتم ۲تا یک

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی