خب الان ک چی؟
عزیزم اگه پدر و مادر و نزدیکان بچه تپلی هستین طبیعیه
نگران نباش
فقط خوبه که وقتی سیره هی زود به زود میانوعده ندی
یا غذا دادی دیگه جایی دلش نخواست، کناره گرفت شما دیگه اصرار نداشته باش بخوره
ان شاءلله که کم کم رو تعادل بیاد ❤️
خیلی وزنش زیاده عزیزم بعدا دچار مشکل میشه کمترینش پای پرانتزی و دیابته
ماشاالله اشکال نداره به بخوره هر چی دوست دارع خودم ارزو دارم بچم بشه ۱۰ کیلو الان تازه ۸۱۰۰ بود🫠
ماشالله عزیزم خوب وزن تولدش و ژنتیک و تغدیه ایشلا تنش سلامت باشه عزیزم
ماشالله به جونش
ماشالله ماشالله
منم دیروز بردم وزن۱۲ قد۷۶ دورسر ۴۶
گف خط قرمزه ولی نگف خطری گف اوکیه تپلیه
وزنش زیاده عزیزم اگر شیر خشک میدی یکم رعایت کن اگر شیر خودتو میدی مشکلی نیست
البته که قدش هم بلنده پسر منم قد بلنده اما وزنش 10 و نیم بود بازم اصافه وزن داشت
یذره رعایت کن چون تحرک براش سخت میشه و کبدش خدای ناکرده چرب میشه
وزن تولدش چند بود؟
ماشالله خیلی وزنش بالاعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.