۱۳ پاسخ

واااو دختر من ۲ سال و پنج ماهشه ۱۰ کیلوعه🥺

البته ک وزن تولد دختر من ۴ کیلو بود

دختر من ۹۴۰۰ بود

بیخیال بهداشت و خوبه شیر خودتو میخوره
اگه شیر خشکی بود ی چیزی غذا هم بده اما مقوی نترس
مال منم میگفتن چاقه فلان ولی دکتر بردم گفت عالی هست🥰

ای جان ماشالله
خدا حفظش کنه
به نظر من زیاد نیست نسبت به وزن تولدش

هزار ماشاالله قدش بلنده گلم وقتی قد داره اضافه وزن حساب نمیشه ، درشت اندامه بچه ، اگه قدش ۷۲ بود باید می‌گفت اضافه داره

ماشاالله خوبه همه چیزش ..بهداشت زیاد حرف می‌زنن من فقط برا واکسن بردمش بهداشت ..چرا ناراحتی تپل که خوبه بچه ها راه میوفته لاغر میشن☹️ ..دختر من ده ماهش ۸ کیلو 😁

خوبه همه چی بیخیال باشه

تو ۹ ماهگی تا ۳ برابر وزن تولد میشن دیگه زیاد نیست کع. هزارماشالا بهش

به حرف بهداشت توجه نکن
وزنش خوبه
وقتی که راه بیوفته خیلی لاغر میشه

وای ننه تپلو😋😋

آره عزیزم
تا ۱ سالگی بچه باید ۱۰ کیلو شده باشه،
البته که با وزن موقع تولد باید سنجید،
ولی طبیعیه چون خیلی از بچها قبل از یکسالگی وزنشون بیشتر از۱۰ کیلو میشه.

بهداشت حرف الکی زیاد میزنه
عالیه هم قد هم وزنش

سوال های مرتبط