با اینکه اولین زایمانمه انتخابم طبیعی دردشم یک روزه
طبیعی
طبیعی
من هزار بار دیگه هم زایمان داشته باشم میگم طیبعی واقعا از سزارین میترسم.
اولی طبیعی بودم واقعا حس لذت بخشی داشتم
هیچکدوم 😔
هر دو به یک اندازه داستان دارن
کاش یه راه سومی وجود داشت
بااینکه میترسم ولی طبیعی
😄😄😄عزیزم هر کی از اول انتخاب خودشو کرده برا زایمان و هرکی هم دلایل خودشو داره ...باید خودت انتخاب کنی
من خودم انتخابم سزارین هست 🙃🙃 ولی،بیمارستان خصوصی و دکتر خوب ...
طبیعی
قطعا سزارین
من عوارض جفتشو خوندم قطعا سزارین
و اینکه به خاطر اسلیو معده که چند ساله پیش کردم از نظر پزشکی نباید طبیعی بشم
من دوبار طبیعی رو تجربه کردم
الان ترجیحم سزارینه
من قبلی طبیعی بودم سخت بود ولی ترجیح میدم به اینکه شکممو باز کنن
بستگی به سیستم بدنی خودت داره
من سزارین چون چندنفر از اطرافیانم طبیعی زایمان کردن میگفتن عوارض زیاد داره افتادگی رحم و …
من ترجیحم سزارین هست ولی باز به خودتون بستگی داره
سزارین
سزارین
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.