۴ پاسخ

منممممممم😂

منم شنیدم عدس شیر افزای خوبیه

هر کی با یه چیز زیاد میشه
مثلاً من با آبگوشت و سرشیر زیاد میشه

خخخ منم اب گوش که میخورم خوبم

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی