شیرخشک های یارانه خوب چیزیه اسم و نشونی هم نداره ولی خیلی سخت گیرن تا بدن . بچه من کم وزن بود منم کم شیر داشتم ، رفتم معاینه ، تأیید نکردن اما دختر همسایه مون که بامن باردار بود شوهرش نظامی بود میدادن بهش . بچش خوب وزن میگرفت . همه جا پارتی بازیه
حتی یه قطره شیر داشته باشی بهداشت تایید نمیکنه خیلی سخت میگیرن ولی چند بار بهداشت اضافه میگرفت فروشی بهم داد خیلی شیر خشکش خوب بود اسم نداشت فقط نوشته بود شیر خشک یارانه ای
سلام جاری من میده...اسمش ببلاک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.