۸ پاسخ

ملیکاجون میگم من همیشع تاپیکاتونگامیکنم دخترت خیلی نانازوگوگولیه این اتلیه خیلی بنظرم چهرشوبزرگونه کرده هاااا

موهاش عین دختر من پره😍

ناز نازییییییییب

عزیزم😍
خدد حفظش کنه

خدا حفظش کنه برات عزیزم 🧿❤️

ای ننه چجوری تحمل میکنی نمیخوریش🥺🙈انشالله بسلامتی بزرگش کنی
خداحفظش کنه واست قربونت برم

ماشالا ماشلااا چقد مو دارههه

واااای ننه🥹😍✨🔆❤️🪿

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۱۱ ماهگی