۳.۵ میشه
من تو آزمایشگاه ام هزینه ها وحشناک شدن خدا رحم کنه حتما با بیمه برو و دولتی
عزیزم بستگی ب جای ک میری داره
شوهرم چکاب کامممممل کامل داد ازاد شد ۳۳۵۰
بستگی داره جای ک ازمایش میگیری برای من یکو خورده شد ولی چند ماه قبلش دکترم شیش ماهه بود براش انجام دادن یکو پونصد شده بود با خودم میگفتم الان برم خودم دو تومن کمتر نیس
دخترم ۶سالشه شد دو نیم
پسرم ۲۰ماهه شد یکو نهصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.