خانما از روو چی میگن دختره یا پسر ، طبق آزمایش انتی؟

تصویر
۶ پاسخ

از رو عدد مام ولی
اعتباری نداره الکیه

دختره

نبابا الکیه این

ممکنه دختر باشه البته حدسی هست بهت احتمال نداد

از روی مام میگن الان برای شما بالای یک هست اما دختره . البته این چیزیه که اینجا میگن که خیلی اعتباری ندارد برای من زیر یک بود دکتر احتمال دختر داد

دختره

سوال های مرتبط

مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد