سلام همگی
واکسن سرخک واسه کوچولوهاتون میزنید؟

۳ پاسخ

نه گلم نمیزنم

آره می‌زنیم

اره میگن سرخک زیاد شده دوباره

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی