مامانای گل
واکسن 4ماهگی واسه کوچولوهاتون چطوربود؟!

۵ پاسخ

۲ماهگیش سبک تر از ۴ماهگیش بود بیقرار تر بود

2 ماهگی خوب بود. ماهگی رو دیروز زدم خیلی بیقراره. قطره شو 6 ساعتی کردم امروز

همین که مامان کارن گفت ولی ۶ ماهگی بد بود

سخت بود بچم درد داشت نسبت به دوماهگیش دوماهگی خیلی آسون رد کرد اما چهار ماهگی خیلی درد کشیده

هم دوماهگی هم چهارماهگی خوب و سبک بود

سوال های مرتبط