واکسن ۴ماهگی چطوربود برایچع شما

۶ پاسخ

خیلی بدبود بچم اذیت شد...

دختر منم تب نکرد خیلی راحت بود

دختر من بعد از واکسن ۴ماهگی اعتصاب شیر کرد تا ۱ماه برای شیرخوردن خیلی اذیت میکرد

سخت.

عالی بود و خیلی سبک تبم نکرد

بد تزریق کردن پای چپش یه غده ی بزرگ دراورد که هنوزم اندازه یه نخود مونده ازش چرک میریخت بیرون

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی