بفرما
۶رو هنوز ننداختم
میخوام دکور آشپزی بچینم
براش لباس آشپزی خریدم
این ۴
اینم ۵ماهگی
چقدر زود گذشت😭
یه مینی کیک شده 560تومن ،یه لباس هم هر ماه میخوای با بادکنک و اینا ،پول همشون رو بده یدونه عکس آتلیه ای هر ماه 18/13بنداز ،یادگاری بمونه
من برای دخترم یه ماهگی تنها انداختم با عروسکش،دوماهگی با داداشش،سه ماهگی تنها ،چهار و میخوام با خودم دوتایی بندازیم ،
بنظرم این ایده ها همه تکرارین ،یه بار با خودت بنداز ماه بعد با خواهر یا برادر که داره ،ماه بعدش با پدرو مادر بندازه ،اینجوری میتونی بعدا بزرگ کنی قاب کنی یه قاب خانوادگی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.