یه مارک دیگه با طعم دیگه بگیر
پسر منم از یه طعمی خوشش نیومد یکی دیگه گرفتم میخوره اونو
باشیرم قاطی بشه
شیرو نمیخورن یا بالا میارن
بهتره باشیر قاطی نشه
دخترمن تا سه ماهگی نخورد بعدش خورد
طعمشو شاید دوس نداره من براش خریدم کامویت پرتقالی بود نمیخورد بهداشت رایگان میداد موری اونو میخوره دوس داره
اره ،فکر نکنم مشکلی پیش بیاد
من با اب قاطی میکردم،چون شیر خودمو میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.