اینم از عصاره قلم و پای مرغ خانم خانما

تصویر
۲ پاسخ

منم درست کردم شما میزاریم فریزر؟؟ من اول تو یخچال بود برش زدم بعدش گزاشتم فریزر یخ زد موقعی ک میخام استفاده کنم سخته 🫠

عزیزم طرز تهیشو میگی

سوال های مرتبط

مامان آریا و ماهیدا مامان آریا و ماهیدا ۱ سالگی
مامان رویا مامان رویا ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی