۴ پاسخ

از الان

من از ۷ماهگی دادم بهش

عزيزم من ديروز از دكتر اورهان پرسيدم گفت بهتر هست ندين ،هضمش سخته،واسه نوزاد مناسب نيست، اگه هم ميدي گفت هفته اي يك بار ،

من عصاره پای مرغ یه ماهه میدم.عصاره قلم درست کردم اما هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۹ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی