اولین رابطه بعد زایمان طبیعی خونریزی کردم☹️

۶ پاسخ

منم خونریزی داشتم سزارین بودم

من خونریزی نداشتم ولی همچنان درد دارم😐

شاید بخیه‌هات بودن خونریزی کزدن

من ک هنوز نداشتم

وای بعد دوماه
منکه فکر نکنم حالا حالاها فکر کنم بهش🫥

من خونریزی کردم دیگم رابطه نداشتیم چون میترسم دوباره بیوفتم به خونریزی

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی