بعد اولین رابطه بعد زایمان خونریزی هست ؟

۵ پاسخ

سزارین هم درد داره؟؟؟البته معاینه زیاد کردن منو

ن خونریزی نداشتم
ولی درد شدید تا چند وقت همینطور بودم

طبیعی بودی یا سزارین؟من طبیعی بودم بعد دوماه کمی خون اومد

اره برای من اندکی بود ،بسته به نوع بدنت داره

نه مگه زود رفته باشین سر جریان😀

سوال های مرتبط