نه مجازی هستیم
بله بازه
اره مهد پسرم بازه
انگار مهدهایی که زیر نظر بهزیستی هستن باز کردن اما اونایی که زیر نظر اموزش پروشن مجازین
متاسفانه مجازی
پیش دختر من تا بهن گفته بود تسویه کنید کردیم دیگه تعطیل شدن از ۱۵ فروردین مجازی هستن
هفته ای سه روز توی پارک کلاس دارن
سلام برا ما دیروز باز کردن گفتن دو روز در هفته
مجازی هستن
و هزینه رو کم کردن برای فروردین
۷۰۰بودماهیانه
گفتن ۴۰۰بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.